niedziela, 15 listopada 2015

Szydełkowanie jest fajne!

Dziś przychodzę z postem szydełkowym! Bardzo lubię szydełkować, ale niestety taka już jestem, że szybko się nudzę ;) Ale postanowiłam trochę nadrobić zaległości- wzięłam się ponownie za sweterek (pewnie nigdy go nie skończę ;) ).
W między czasie zainspirowała mnie Ewcia z bloga Moje Ręczne Co Nieco i postanowiłam stworzyć sweterek na kubek, żeby kawka dłużej trzymała ciepło.
I tak, szukając przepisu na sweterek, trafiłam na  blog Projekt sviloprejka Korzystając z zamieszczonego tam tutorialu powstał mój sweterek. Przepis nieco zmodyfikowałam ponieważ chciałam żeby mój sweterek był zdejmowany. Pozostało jeszcze przyozdobić swoje dzieło-mi zamarzyło się serduszko. I tak przywędrowałam na blog Sen Mai Filmik pokazuje jak zrobić trzy okrążenia jednak ja poprzestałam na dwóch ponieważ taka wielkość serduszka mnie zadowalała.
I oto efekt końcowy prezentuje się tak:


A wy, lubicie szydełkowanie? A może jakieś inne zajęcia kreatywne?
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *