wtorek, 24 marca 2015

Polski Grey?

Witajcie,
Trochę czasu mnie nie było-wybaczcie, ale w moim życiu wielkie zmiany- jestem w trakcie przeprowadzki do Bydgoszczy więc nie mam czasu na nic poza pakowaniem, ogarnianiem i podróżowaniem ;) 

Żeby zupełnie nie zaniedbywać bloga postanowiłam wrzucić post o książce, która jakiś czas temu wpadła w moje ręce- chodzi o książkę polskiej autorki Anny Gwóźdź "Sara". Czytając od razu określiłam ją mianem polskiego Greya-odnalazłam w niej wiele podobieństw-jednak ta okazała się mi bliższa, po 1. ponieważ akcja rozgrywa się w Polsce, po 2. ponieważ główna bohaterka pracuje w tej samej branży co ja.


Muszę się przyznać, że po przeczytaniu książki tak zapadło mi w pamięci jedno zdanie, że postanowiłam zmienić swoje życie i stąd właśnie ta przeprowadzka :)


Ale może po kolei... Nie będę streszczać- wstawię opis autorki z jej strony Anna Gwóźdź 




„Sara”

Pełna erotyzmu powieść z zaskakującą puentą. Odważna książka, która odsłania kulisy pracy w polskiej korporacji.
Czy można być równocześnie w dwóch związkach? Sara chyba nie miała wyboru. Życie dało jej w pakiecie dwóch mężczyzn. Jednego kocha, drugiego nienawidzi. Współistnieje w dwóch światach: korporacyjnym pełnym stresu i zakłamania oraz prywatnym pełnym marzeń i ideałów. W jednym walczy o miłość w drugim o pozostanie sobą.
„Sara” to historia o miłości, nadziejach, namiętności, trudnych wyborach i walce o własne ideały. Znajdziemy w niej klimat dużych korporacji, pikantny seks, przyjaźń, niełatwą miłość ale i gorzką prawdę o pracy w polskiej bankowości.


Jedno ze zdań kończących książkę brzmi jakoś tak: [nie będzie to cytat-piszę z pamięci-niestety nie mam książki na własność-już oddałam tą którą miałam więc muszę zaufać swojej pamięci ;)]


"Dlaczego tak niewielu z nas ma odwagę by zmienić coś w swoim życiu? Odwagę by być sobą..." 

Słowa te do dziś rozbijają się w mej głowie-dlatego i ja postanowiłam znaleźć w sobie odwagę, zmienić coś... Mam nadzieję, że będzie to zmiana na lepsze!
A Wy, żyjecie odważnie? 

7 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej książce. Póki co chcę przeczytać drugi tom Greya. Może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie tomy-mogłabym Ci pożyczyć, ale już są w Bydgoszczy... Aczkolwiek jeśli do mnie przyjedziesz-pożyczę Ci na pewno :)

      Usuń
    2. Nie no, nie wytrzymam tak długo :) Choć perspektywa wycieczki do Bydgoszczy kusząca :)

      Usuń
    3. Przywieź mi na święta, pliiiiiizzzzzzzzz :)

      Usuń
    4. Postaram się nie zapomnieć-i o ile oczywiście zdążę już otworzyć kartony-póki co jadę na dwa dni i wracam

      Usuń
  2. Dawno nie czytałam książek o takiej tematyce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *