środa, 13 sierpnia 2014

Na śniadanie pyszne placki twarogowe

Usłyszeć "to najlepsze placki jakie w życiu jadłem!" z ust mężczyzny? Bezcenne! 


A potrzeba tak niewiele...!


Do pełni szczęścia potrzebne nam będą: 

  • 240g twarogu lub jak kto woli, białego sera,
  • 100ml mleka,
  • 2 jajka,
  • 6 łyżek mąki,
  • 2 łyżki miodu,
  • 2 łyżeczki cukru waniliowego.

Twaróg rozgnieść widelcem lub jak kto woli zmiksować-mi nie przeszkadzają grudki więc widelec wystarczył :) Dodać resztę składników i dokładnie wymieszać. Generalnie powinno się osobno ubić pianę i na koniec ją dodać, ale ponieważ mi się spieszyło (a może to lenistwo? ;)) wymieszałam wszystko razem bez ubijania piany.

Do ciasta można dodać również rodzynki lub jakieś ulubione owoce-ja jednak nie miałam nic pod ręką więc zrobiłam bez niczego. Można jeść polanę śmietaną, posypane cukrem lub z kremem czekoladowo-orzechowym... Wszystko zależy od tego co lubimy. 




Polecam te placuszki bo szybko się je robi, a smakują niebiańsko! 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *