poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Znów kulinarnie...

Miesiąc temu obchodziłam imieniny i dostałam w prezencie książkę Ewy Chodakowskiej "Przepis na życie". Jakiś czas temu postanowiłam ugotować coś dobrego i zdrowego-no i chyba się udało :)




Pierwszym przepisem był indyk w warzywach. Pierś indyka, fasolka szparagowa, kalafior i bulion warzywny-to musi być pyszne! A do tego pęczak i obiad gotowy. 
Pierś kroimy w kostkę i gotujemy w bulionie warzywnym razem z fasolką, kalafiorem, marchewką i cebulą. Doprawiamy ziołami i gotujemy na małym ogniu ok. godziny. To bardzo skrócony i zmodyfikowany przeze mnie przepis-po oryginał zapraszam do książki :) 

Polecam wszystkim, a wkrótce znów ugotuję coś z książki-na pewno się wówczas pochwalę, a póki co biorę się za kolejną książkę którą dostałam tj. "Nowe oblicze Greya" czyli trzecia część trylogii oraz za przygotowanie najprostszej na świecie sałatki czyli sałatki z tuńczykiem-przepis już wkrótce!

2 komentarze:

  1. Aż mi się sałatki zachciało!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez-takiej tradycyjnej, jarzynowej Ale z tunczykiem szybciej sie robi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *